.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آرائی خبر داد :
برگزاری پنجمین همایش ملی تبیین اندیشه دفاعی رهبر معظم انقلاب
شمال نیوز: معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور از برگزاری پنجمین همایش ملی تبیین اندیشه دفاعی امام خامنه ­ای (مدظله­ العالی) در سوم اسفند سال جاری در دانشگاه صنعتی مالک اشتر خبر داد.  

 
به گزارش شمال نیوز، وحید آرایی، معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور با اشاره به برگزاری پنجمین همایش ملی تبیین اندیشه دفاعی امام خامنه ­ای (مدظله­ العالی) در تاریخ سوم اسفند سال جاری در دانشگاه صنعتی مالک اشتر گفت: این همایش از سوی سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و با مشارکت محوری سازمان بسیج اساتید کشور در شورای سیاستگذاری و کمیته­ علمی آن برگزار خواهد شد.
 
آرایی با اشاره به اینکه دستیابی به اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی مستلزم تلاش همه جانبه در تمام عرصه‌ها می‌باشد، گفت: شناسایی، گفتمان سازی و رسیدن به الگوی دفاعی منطبق با اندیشه مقام معظم رهبری در حوزه‌های نظری و رفتار‌های عملی به منظور دفاع همه جانبه، قدرت بازدارندگی، اقتدار و امنیت پایدار در مقابل هر گونه تهاجم دشمن از جمله اهداف این همایش است.
 
دبیر پنجمین همایش ملی تبیین اندیشه دفاعی امام خامنه ­ای به محور‌های همایش اشاره کرد و گفت: مبانی، اصول و ابعاد، گام دوم انقلاب، مقاومت و آینده آن، سازوکار‌ها و ابزار‌های دفاعی و نیز نقش انقلاب اسلامی ایران در افول قدرت آمریکا در اندیشه و مکتب دفاعی امام خامنه‌ای جزو پنج محور اصلی همایش است.
 
معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید کشور ضمن تأکید بر مشارکت گسترده در همایش عنوان کرد: اساتید و نخبگان دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور تا پایان دی ماه سال جاری فرصت دارند تا مقالات خود را از طریق سایت دبیرخانه دائمی همایش به نشانی http://www.tademam.ir ارسال نمایند.
 
عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی با توجه به آمادگی دبیرخانه دائمی همایش جهت پشتیبانی اجرایی و مالی در برگزاری پیش همایش و نشست­های علمی استانی تأکید کرد: انتظار می‌رود دانشگاه‌ها و بویژه مراکز استانی و کانون‌های نهضت استادی بسیج در این خصوص مشارکت فعال داشته باشند.
 
معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید کشور در پایان گفت: مقالات برجسته و برگزیده همایش در ویژه نامه نشریات علمی پژوهشی سازمان بسیج اساتید کشور و نیز سایر نشریات علمی مدنظر دبیرخانه چاپ خواهد شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.156 seconds.